Tandläkaren och mammas nya blus.

Måste ju bara visa den fina blusen som jag köpte på H&M idag.


Lite skrynklig men ack så fin tycker jag.

Melvins tandläkarbesök idag gick bra och dom kunde inte se att det skulle ha hänt något med tänderna men han skulle få komma tillbaka om någon månad igen så vi kan vara säkra. Han fick ett fint klistermärke med en buss på :-).


Så här trött var han på fm idag, inte konstigt så som han levde rövare inatt.

Nu ska vi göra det samma, är så trött. Har redan krupit ner i sängen och ska nog bara läsa några sidor i Stieg Larssons bok, Luftslottet som sprängdes. En riktig tegelsten när den inte är i pocket men sååå spännande.
Imorgon ska jag jobba delad dag och detsamma gäller söndag :-( så det är nog dax att sova nu om jag känner mig själv. Har ju även fått en utmaning, får se om jag har tid att ta mig an den i helgen.
Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0