Snacka om oflyt.

Tennisen gick ganska bra men slutade lite tråkigt med att Melvin snubblade och skrapade upp ett litet sår i pannan, stackars lille bus!!
Tog min cykel och åkte ner till stan (i regnet) för att köpa mig en ny plattång men salongen jag skulle köpa den i var stängd idag och jag ska köpa den just där för jag har ett presentkort på 500 kr. Inte nog med det så var jag inne i sybehörsaffären för att köpa en kiltnål att fästa ihop min kofta med men då var den restnoterad i silver och fanns bara inne i guld. Hade vart helt kaos från leverantören hela sommaren sa han :-(. Men han hoppades att dom skulle kunna komma imorgon eller i övermorgon så jag håller tummarna.
Tröstade mig med att köpa en T-shirt och två skärp på Lindex :-). Bild kommer senare.
Nu ska vi göra hemagjorda hamburgare, på ren nötfärs ska det vara.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh hemma gjorda hamburgare är ju såå gott :) Håller med om att det ska vara på nötfärs!

Inge kul att behöva opereras men det var ju bra att det blev under sommaren så han fick vara hemma mer än bara semester och skönt för dig att kunna spara lite dagar :) Jag läser till lärare, sista terminen nu!

2008-08-27 @ 18:27:02
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv Ja just det då blir det mycket ledigt i år :) Ma/No mot senare år, vill helst vara högstadiet... Nej visst ser det inte helt fel ut ;) Dock är det ju inte så nyttigt.. men idag får det allt bli lite fest!

2008-08-27 @ 20:25:13
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0