Oj, oj, oj

Exakt en månad sedan jag bloggade senast.....ja vad säger man om det???? Det är bara att skämmas. Här har det hänt mycket sedan jag bloggade senast, Melvin har fyllt ett år och lärt sig gå :-) min stora kille. Vi har lagt färdigt vår uteplats (eller Kristian har) Jag själv har jobbat, jobbat och jobbat lite till. Klar det hänt mycket mer men nämner inte det nu.

Just nu sover Melvin och Kristian är nog typ på väg till Måndagsklubben i Lidköping med sina jobbarkompisar. Jag själv sitter med blondering i mitt fruktansvärda hår (skulle bara vilja raka av det och börja om på nytt) :-( .
Ska nog ta en röjande här hemma innan jag ska gå in i duschen.
Imorgon jobbar jag kväll och sedan ska jag vara ledig i FEM dagar! Det längsta den här sommaren. Hoppas att jag är nära en egen tjänst snart. Ska kolla hur jag ligger till i slutet av månaden. Borde riktigt sniffa på den nu om jag har räknat rätt. Synd bara att man inte vet vart man hamnar i kommunen.

På fredag ska vi ha kräftskiva här hemma. Det ska bli riktigt sköj!!
Nä nu ska jag göra lite nytta men tänker inte hålla mig härifrån lika länge den här gången ;-)

Natti Natti!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Äntligen =)

2008-08-12 @ 18:33:57
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Vill tipsa om min blogg. Där finns olika reseerbjudande just nu, från 1995:- och uppåt till länder såsom Thailand, USA, Turkiet och Frankrike. Kika gärna in om du är intresserad! Önskar också en trevlig kväll!

2008-08-15 @ 22:24:22
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Maria

hej hoppas ni far en harlig kraftskiva. fasen vad sugen ja blev pa kraftor nu. Dom har inte kraftskiva har verkar det som...

2008-08-16 @ 04:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0