Nu blir det sängen!!

Har överlevt två filmer utan att somna. Första var Dumpad och den var kul o bra men sedan tittade vi på Den man älskar med Rolf Lassgård den var en riktigt seg och deppig film. Ingen film som jag rekomenderar.
Lite fortsatt uppdatering:


Skruttungen vår fyllde ett år den 17 Juli. Det blev hela tre kalas för lille killen. Blev rädd när jag sjöng för honom på morgonen. Säger ett o annat om min ljuva stämma :-).


Noah på besök med mamma o pappa. Även Maria var här.

                   
Urban & Camilla                                Maria & Kristian


Kalas Nr 2


Kalaskillen!!

                     
Morbror Andreas, Farmor Ann, Moster Erica, Morfar Eine, Gammelfarbror Leif, Gammelfarmor Vivi, Farfar Nonne, Erica och Peter.


Melvin fick en Bobby Car utav Mormor och Morfar och Vagn utav Morbror, den var kul!!


Melvin & Kristian badar pool hemma hos Ann & Nonne.


Kalas Nr 3.


Melvin spelar på sin present från Niklas.


Det är jobbigt med kalas! Melvin försöker somna hos Samuel.

Dagen Efter:


Melvin och hans kusin Felicia badar hos farmor & farfar


Melvin och farbror Johan tar sig ett dopp.

Så, det var lite av det vi har pysslat med under min frånvaro. Mycket kalasande har det vart. Tack alla söta för alla presenter säger Melvin!!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng. Bilderna från gårdagens kräftskiva kommer om en stund när jag har krypit ner under täcket.
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0