Muuuuums!!

Gud vilken god mat vi har ätit ikväll på matfestivalen vill jag lova. Började med Barbequegrillad karré med rökt färskpotatis och djävulssås. Stark men asgod sås. Sedan åt jag en efterlängtad Langos,det typ bästa som finns. Kristian slösade en kupong på friterad banan med glass. Tycker inte jag är så gott. Sedan avnjöt vi grillad, marinerad kycklingfilé severad på en bädd av grönsaker med vitlökscreme och libanesiskt pitabröd GUD SÅ GOTT säger jag bara. Efter det åt vi kolgrillad entrecôte i nybakat bröd sallad och dressing, mmmmmm. Som om vi inte var mätta efter det köpte vi även minimunkar och proppade i oss. Men det är ju bara matfestival en gång per år. Vi shoppade även lite, det blev en pyjamas till Melvin, en söt blus till lilla mig, en till födelsedagspresent till Flisan och en ram. Ööö det var nog allt tror jag. Vi orkade inte titta mer.
Här kommer lite bilder från kvällen.


Ååååååå langos, jag njuter. Nu vill jag ha en till!


Busen med sitt fina svärd (som jag råkade trampa på så att den sprack).


Kristian äter Entrecôte.


Det är kallt och jag är trött, nu åker vi hem.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh det såg gott ut... för vår del blev det aldrig någon mat, vi åkte hem och åt hemgjorda hamburgare istället ;p

2008-08-31 @ 14:00:27
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Postat av: Maria

jag typ dreglar nar ja laser om den dar maten maste nog ata nat nu, :)

2008-08-31 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0