Mätt o belåten!!

Har just avnjutit en superb lunch här, jag är en riktig svagis för bakpotatis mmmmmmm!! Dock inte det minsta GI (eller hur Camilla). Men, men den här helgen har vart helt bedrövlig men det är ju bara att ta nya tag imorgon när det är Måndag (brukar ju va så).
Lillkillen sover fortfarande så snart får jag ta o väcka honom så han hinner äta för han ska nämligen följa med mg o Erica när vi ska spela tennis. Men nu vaknade han helt plötsligt, snacka om tankeöverföring. Nu ska jag byta om till träningskläder.

Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är riktigt svag för bakadpotatis jag med, men det har det ju inte blivit på länge. Jag längtar verkligen efter att få föra in lite sånt snart. =) kram kram

2008-08-17 @ 17:51:38
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0