Jobba kväll = super duper hungrig.

Jag kan inte fatta varför men när jag har jobbat kväll är jag så sjukt hungrig när jag kommer hem. Vill bara klämma en fet pizza och hur bra är det kl 22.00 på kvällen??? Är väll aldrig bra i och för sig men sämst så här sent på kvällen. Och gå och lägga sig så hungrig är ju aldrig kul. Snacka om dagens I-lands problem. Folk svälter ju för fan Jessica!!!!!

Pratade nyss med min kompis som jobbar på ett hotell i Norge där min syster också ska börja jobba. Vi ska köra dit henne på söndag jag, mamma och pappa. Eleonor var så vänlig att tala om för mig att det tar åtta timmar dit, ÅTTA!!!!!! Då menar jag tur och sedan ÅTTA timmar hem igen. Vi som hade tänkt åka på en dag men vi får nog kanske överväga att stanna över natten i Norge.

Aaaaaaah jag svälter!!!!!

Nä nu orkar jag inte sitta här mer, nu går jag olägger mig.
Natti Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0