Huvudvärk!!

Gud vad trött jag är och ont i huvudet så det känns som om jag håller på att förgås. Kristian försöker få melvin att somna för han är så övertrött. Har ätit sallad från brödboden till lunch mmmmmmumma säger jag bara. Kanske ska gå upp o vila med killarna en stund.
Ska bara visa lite bilder från Melvins rum. Kom på att jag inte visat något av hur vi har det här hemma. Börjar med skruttungens rum:



            



Så här bor han vår lille prins.
Nu ska jag softa med ny nr av family living.
Kram

Kommentarer
Postat av: JOhanna

Vad fint det blev! Nu har vi kommit hem igen och Kuba och sommaren var underbart!Förresten luktar mina byxor rödvin fortfarande :) Kram

2008-08-26 @ 19:16:41
URL: http://mammanjohannan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh vad fint det var med vitt o grönt, så frächt o snyggt! Är det vita små måln på tapeten?

2008-08-26 @ 22:46:46
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0