Hemma igen!

Det blåste väldigt idag så det var inte någon jätteskön promenad kan jag inte påstå. Har just ätit en sen frukost här, smörgåsar med äggröra, te och färsk annanas. MUMS!! Melvin sover gott ute i vagnen så jag hoppas att det inte blåser på honom. Tror att jag ska ta och ringa till Erica och kolla om hon vill följa med en sväng ner till stan så kan jag ju göra ett nytt försök med plattången.


Melvin dricker smoothie i vagnen på promenaden. Det är mums det!!


Te smakar godast i min finaste kopp. Hittade den gratis på Jula BK:s loppis and I Löööv it!!

Måste bara fråga, om man är ledig vart befinner man sig då kl 6.17 på morgonen???????
Dom flesta ligger nog i sängen vilket jag också gjorde idag och när jag kom upp och satte på min mobil 7.10 så hade vikarieförmedlingen ringt till den 6.17 och 6.40 men inte ringt hem till oss. 7.15 ringer Strandgruppen till min mobil och undrar om jag inte kan komma och jobba med en gång för det var kris (det var förmodligen det som vik. förm. också undrade när dom ringde). Hade jag då haft en timmas förvarning så hade jag kunnat jobba men nu blev det VÄLDIGT kort varsel kände jag. Jag har ju för f*n en son att ta hand om också. Lite konstigt tycker jag att dom bara ringer till mobilen och inte hem när det är kris och dom har mitt hemnummer.
Så, nu känns det bra igen ;-). Inte första gången jag spyr galla över vikarieförmedlingen här. Men ibland så undrar jag vad dom får lön för. Då gör dom inte allt för att få tag i mig så får gruppen själva göra jobbet ändå. Jag tycker det är ganska logiskt att man är hemma 6.17 på morgonen när man är ledig (oftast i alla fall) Sköt ert jobb för F*N BLIPP BLIPP!!!!!!!!!! 

Nu är jag glad igen!!
Kram Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0