God Onsdag fm.

Jobbade kväll igår därav blev det inget skrivet här. Jag och Kristian tittade på en dålig film när jag kom hem. Kommer inte ens ihåg vad den hette. Nu är han på rehab och Melvin sover. När Kristian kommer hem blir det lunch och efter det åker jag o tränar. Ska jobba lite o kväll, 17.30-21.30 är lagom det :-). Det blir samma tid imorgon.
Måsta skryta lite med lunchen jag lagade igår som jag hittade på helt själv :-). Den var riktigt god, Melvin älskade det!!


Mmmmm smakade mumma!!


Så här trött var busen innan han somnade förut.

Varför ska Melvin envisas med att gå upp kl 6 när han fortfarande är såååå trött????? Det är något jag inte kan förstå.
Nä nu måste jag göra något innan jag sitter och slöar till här.
När jag kommer till jobbet har jag förhoppningsvis fått ett mail om hur långt jag har kvar innan jag får min tjänst. Är så sjukt nyfiken!!!
Ha en jättebra dag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Ser ju jättegött ut. Vad är det för nåt? Pössen

2008-08-20 @ 13:07:37
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är JM Lennartsson :-).

Jag stekte kyckling och skar i bitar och la det i en ugnsform över det la jag kokt pasta och hackad färsk basilika. Sedan hällde jag över två förpakningar med tomato treat och överst la jag skivad mozarella. Enkelt och mumsigt blidde det.

(fick upplägget G) :-) kram!

2008-08-20 @ 15:43:52
Postat av: Erica

Dom där tomato är fan bra grejer. Hoppas det är samma som jag tror det är =) Gott! Låter enkelt och bra. Blev sugen!

2008-08-20 @ 22:46:50
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0