God morgon (gäsp)!!

Guuud vad jag vill sova. Vaknade med ont i huvudet och lika mycket träningsvärk som jag hade igår. Ska snart till jobbet men jag skulle hellre vilja krypa ner i soffan och dra en filt över mig (gäsp) Jag fattar inte att man kan vara så här trött. Melvin har vart jätteledsen två gånger inatt och gråtit helt hysteriskt, tror att han drömmer för han är ju liksom inte vaken. Stackars Kristian fick ta hand om honom. Han kom och la sig först kl 2.00 och efter det har det vart lungt. Stackars liten, var nog helt utmattad. Nä nu ska jag göra mig klar för att gå till jobbet.
I kväll ska vi nog träffa Erica o Per för att äta något gott!!

Ha en bra fredag och en underbart skön helg!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0