God morgon från sängen!

Min sovmorgon idag and I Love it. Sova måste va en av dom skönaste sakerna man kan göra. Snart ska jag gå ner till grabbarna o se vad dom har för sig. Idag har vi inget inbokat förutom att jag o mamma ska gå på mamma mia. Försökte ju en annan dag men då var det slutsålt. I Onsdags var jag och Elin på Sex and the city. Så sjukt bra film om jag får säga det själv.
Nu hör jag en ledsen liten kille där nere så det är nog dax att kliva upp. Idag är det en månad seadan han fyllde ett år. Det är inte klokt  vad tiden går fort, snart e det jul och sedan börjar han dagis. Min lille, lille plutt!!!


Här är han vårt lilla gryn för lite mindre än ett år sedan. Man glömmer så fort hur  liten han var. (om jag säger att han har storlek 44 på sin förstora body så förstår ni hur liten han var)


Här är han nu. Har lite svårt att fatta att det är samma lille pojk.

Ha en soft söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0