God morgon!!!

Fyyyyyy vad jag är trött. Somnade innan 22 igår men efter bara någon timma började Melvin skrika helt hysteriskt. Kristian tog med sig honom ner när han tittade på film så han somnade om. Men när Kristian skulle lägga honom så började han igen och karusellen började om. Kl 1.15 kom dom och la sig hos mig men Melvin vägrade somna och grät så fort vi släckte lampan. Det slutade med att jag fick sjunga, sjunga och sjunga lite till för honom. Hela repertoaren drog jag halft i sömnen. Kristian somnade och efter en stund Melvin också. Nu ligger dom där uppe och snarkar ikapp och jag ska gå till jobbet :-(. Sitter och slötittar på vakna med the voice, bra start på dagen.
Näpp nu är det dax och gör sig klar.
Ha en bra dag (i solen ser det ut som här)!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohh det lät inte som någon vidare natt... själv så hade jag oxå svårt för att somna :(

Blev utmanad igår av en tjej så nu utmanar jag dig! http://myzjojo.blogg.se/2008/august/ditten-o-datten.html :)

2008-08-29 @ 12:30:14
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0