Då var det kväll igen!






Inte klokt vad dagarna går fort. Har vart och tränat. Det var skönt och jag var nästan helt ensam och då går det fort då man slipper trängas vid maskinerna. Bokade in mig och mamma på Yogan på måndag. Är det tokigt att träna något annat efter Yoga?????

Melvin ramlade i köket när han sprang runt förut och slog i munnen så det började blöda. Stackarn!!! Han ramlar så mycket nu när han håller på och går och springer. Kristian ska ringa tandläkaren imorgon och se vad dom säger (har hört att man ska kontakta dom så fort barnet slagit i munnen),
Nä jag tror att jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba 7.30 - 13.30 och på kvällen ska vi åka till Skövde och äta gott på matfestivalen. Det har vi gjort några gånger tidigare och guuud vad mycket smaskigt det brukar finnas. Personligen är jag mest sugen på en Langos.
Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ena skinka då! ;P

2008-08-28 @ 21:57:56
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltid kul att prova lite olika smårätter... brukar ju vara så dyrt bara på matfestivalen men vi ska ge den en chans på lördag :) Sov gott

2008-08-28 @ 22:36:34
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0