Världens största diskberg

väntar på mig! Är jag smart så tar jag ju itu med det nu så jag slipper imorgon när jag är ledig. Hmm är ju sååå trött. Ikväll har Erica och Karin vart här och på menyn stod bakad potatis med smaskens och glass till efterrätt. Det var mums men nu är jag proppmätt, har knip i magen och dåligt samvete över glassen (och muffinsarna som jag och Stina fikade).
Har tittat på sista avsnittet av The starter wife. Det var en väldigt bra serie men nu är den ju slut men det possitiva med det är ju att husfruarna är tillbax nästa vecka, jippi!! Dom har jag verkligen saknat.

Har tävlat om dom underbart söta prinsessiga väskorna på Gizmolinas blogg. Dom skulle lysa upp min annars för tillfället ganska deppiga (tjötiga) vardag, ingen nämnd, ingen glömd. Jag tror nog att mitt huvud exploderar snart,


Är dom inte för söta, Den stora skulle jag vilja ha till
stranden i sommar. (Bilden är lånad från gizmolina.blogg.se)


Tur att jag har mina prinsar!!
 
Nu väntar disken och sedan sköna sängen.

Hej Hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0