Onsdag eller vad e det nu igen???

Har så fruktansvärt svårt att komma ihåg vad det är för dag för det känns som tisdag. Snacka om att jag är kass på att uppdatera här, jag skyller på en viss liten plutt som kräver fullt intresse all hans vakna tid. Har fått en mycket sällskapssjuk son.  Just nu sitter han i mitt knä och är helt fokuserad på simpsons. Vi är trötta båda två skillnaden är att han är övertrött som få och vägrar sova.
Idag har jag var hos tandläkaren, hål = ebb i kassan!!!!! Jag måste lära mig att använda tandtråd oftare. När jag kom där ifrån gick vi till öppna förskolan med Camilla, Noah, Louise och Astrid. Väl där gick vi igenom hela repertoaren av sånger och busade med grabbarna och Annie i föräldragruppen. Tog en promenad hem med Susanne, Sofia och Maria och deras små.
Jag och M skulle egentligen gå och handla men det får K göra när han nu redan befinner sig där. kanske blir en promenad senare i kväll.
Nu har plutt somnat med huvudet i mitt knä. Sååååå trött! Soligt och fint ute även idag. Är det våren som är här tro???

Nä min hjärna är för trött för det här så hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0