Mätt i magen!!

När K kom hem från jobbet låg jag och M och sov så gott i soffan. Har ätit smarrig mat i form av kyckling i pitabröd. Vi håller på att äta ur frysen vilket inte alltid blir så gott men idag när det var lill lördag lyckades vi i alla fall trolla fram något.

Just nu tittar jag på Rent Hus. Gud vad jag har det rent hemma :-).  När det är slut så tror jag att jag ska ta mig en prommis då K tänker titta på fotboll. Ingen Gray's idag och jag får heller inte titta på top model :-( ibland är livet bra surt.

Hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oki... Jag sitter oxå och kikar på Rent Hus... Med mig är allt bara bra! Har dock tappat skrivlusten så läser bara bloggar för tillfället... Annars så pluggar jag för fullt och roar mig med Mary Kay :) Är du på Nautilus mkt nu eller? Kram

2008-04-09 @ 20:38:34
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0