Klart!!

Då var den disken avklarad *pust och stön* jag diskar sååå långsamt. Nu ligger killarna där uppe och snarkar båda två så nu har jag stängt två dörrar om dom och ska ta och damsuga här nere innan jag går och lägger mig. Kan någon människa förklara för mig varför jag är så trött hela dagarna och bara lallar runt och inte får något nyttigt gjort och blir superpigg sent på kvällen och typ vill storstäda huset???? Det är ganska jobbigt.

Lägenheten som Erica och jag var och tittade på ikväll var jättefin och mysig......dete bara och slå till tycker jag, om jag får säga vad jag tycker så klart ;-).
Tack för en trevlig kväll Karin och Erica ni e ena pärlor båda två. Stora pussar på er.

Nu väntar damsugaren och sedan sängen....tror jag....finns ju tvätt att vika.....sköjar bara, det blir sängen bums!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja tag tag i damsugaren nu =) Hihi. Tack själv för kvällen sötnos! Puss puss

2008-04-09 @ 10:00:41
URL: http://frogsandprincess.blogg.se
Postat av: Karin

Tack själv för en supermysig kväll. Måste vi göra fler gånger. Men jag håller med, vart tog Gossip vägen. Somebody who knows?? Puss till dig

2008-04-09 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0