Kass på detta!!

Jag är ju bara för dålig med att lämna spår här men lovar att skärpa mig. Sitter i soffan med min lille plutt snarkandes bredvid mig.
Idag hade vi mysig sovmorgon hela familjen, vaknade kl 9 och M åt sin välling i vår säng så vi gick inte upp förän kl 10.10. Ååååå vad mamma njöt vill jag lova.
Detta har vart en dag full av sällskap vilket är mysigt eftersom K Jobbar kväll. På fm var Maria här och lånade datorn. Sedan var jag bara iväg och handlade en sväng och lagade lunch så kom goa Stina med sin stora mage och vi fikade och myste i soffan och just när hon tog på sig för att åka så kom Elin, Eleonor och Elionors söta lilla tjej hit och hälsade på en stund och kollade in huset. Snart ska vi iväg med Erica och titta på en lägenhet åt henne.
Åååå vad jag älskar och höra vår lille M snarka,finns inget mer rogivande.

Längtar efter att få gå och lägga mig i kväll nu när vi äntligen är klara med vårt sovrum, flyttade upp i söndags. Det blev så mysigt och just som jag ville he det :-).
Nu ska vi börja göra oss klara för att knalla iväg med Erica.
Ha en skön kväll!!!
Är det någon som vet när gossip girl kommer tillbaka??????? Dagens absolut viktigaste fråga.

Hej från mig (och plutt som just vaknat) nu blr det gröt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt med hus att inreda.. vart bor ni någonstans? *lite nyfiken* Kram

2008-04-08 @ 17:58:46
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0