God kväll!

Hemma igen efter ett litet gästspel på jobbet. Nu har jag ätit en på tok för sen kvällsmat och slappar nu i soffan.
Idag har det vart träning på schemat och sedan var jag och grabsen på Björnes och åt lunch. Köpte lite presenter på stan och så. På em var Maria här och vi satt ute i solen och myste. Tror att jag brände mig lite på ögonlocken.
Ligger här i soffan och hoppas att det inte blir något mer jobb i helgen. Skulle vara skönt att vara ledig då jag jobbade förra helgen men men....en inrigningsvikaries liv är ju sååååå gött.....inte. Så det blir säkert jobb. 
Nu ska jag borsta tänderna och använda tandtråd så klart eftersom jag var hos tandläkaren igår. Undra hur länge det duktiga håller i sig. Sedan blir det bok och säng för min del.

Natti Natti!!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

God morgon! Hoppas att du fått sova ordentligt nu på morgonen! Pärlan idag då. Tänkte höra med dig om du vill ta en riktig låååång promenad med mig innan. Typ si så där ända ut till Gustaf E och sen till pärlan. =) Behöver lämna en matlåda till herren i huset. Får ta och slänga iväg ett mess till dig! *kram kram*

2008-04-04 @ 07:21:46
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0