Back at home (i soffan)

Blev ingen jätte promenad kan jag inte påstå men desto trevligare. Vi gick till stan där vi träffade Maria som skulle köpa present till sin syster. Vi gick och tog en fika på Ströget och hade det mysigt. Nu slappar vi hemma igen. Är såååå trött. Kan det bero på att det var någon som gick och la sig kl 01.30 *Gäsp*. Men det var i alla fall rent och fint när vi klev  upp i morse. Om en timma kommer K hem från jobbet och då ska jag tokkrama honom. Det är inget skoj när han jobbar 7-18.
Vår lille kille är helt tokig nu när han har lärt sig att ta sig fram. Han stannar inte någon lång stund där man lägger honom. Just nu pillar han på tidningsstället.

image53
Här har han krypit in i badrummet när jag vände ryggen till i morse.


                             
Maria och Noah                            Camilla på Ströget

Nu ska vi softa resten utav dagen tror jag men imorgon blir det arbete. Kanske skulle ta och börja med M:s rum där uppe så det kan bli klart någon gång.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en kortis-promenad. =) Var mysigt med en fika med dig och Maria. =) Får ta en längre promenad någon annan dag. Va sägs om det? *kram kram*

2008-04-09 @ 17:16:31
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0