Äntligen Helg!!

Och jobbfri vad det verkar som :-) men jag tänker inte ropa hrj än. Idag har vi nästan inte vart hemma  på hela dagen. Vid tio gick jag och M för att hälsa på damerna på mitt jobb. Därifrån blev det promenad till Pärlan på unga föräldrar. Åt bakad potatis idag det var smarrigt, På vägen hem fick vi ta en ny sväng till jobbet för vi glömde M:s haklapp och sked där.....minnet är bara föööör bra.
Förut hade vi Niklas här på besök en sväng.
M tar sig verkligen fram fort nu och trösklar är inget hinder :-).
Snart ska vi möta upp Maria och handla lite. Hon ska göra oss sällskap och äta mat och titta på tv. Nu försöker M välta en golvlampa så nu får jag dra Ooooops!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nä du Jessica. To many days without blogging! ;)

2008-04-07 @ 22:34:28
URL: http://frogsandprincess.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0