En bit av sommaren till frukost

Här har jag och barnen just ätit en sen frukost efter ett par timmar i soffan (ja den lediga dagen började strax innan 07:00). Till frukost åt vi en bit av sommaren, yoghurt med hallon och jordgubbar, jordgubbar som smakade jordgubbar. Det enda som hade kunnat toppa det var om bären var solvarma.



Till er som liksom jag gillar vaniljyogurt men inte det söta är mitt tips att ta röra ner vaniljpulver i naturell yohurt. Då menar jag vaniljpulver och INTE vaniljsocker!!





Nu har jag ätit upp de sista hallonen som låg kvar på fatet och druckit min andra kopp kaffe så nu gör vi oss redo för en dag som bjuder på något, vad vet vi inte än :).

Trevlig helg!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0