Småbarnslivet på en pinne

Ja här har vi vart vakna i över en timma på denna lediga söndag och den yngsta av oss har redan hunnit dassa och skalla mig en gång och just nu har han väldigt svårt att sitta still, JÄSP!! Vår lördagkväll spenderades här i soffan med godis och Nils Karlsson Pyssling, känner mig bakis utan att ens druckit en droppe!!

Laddar just nu för en tur i knytteskogen, ser ut att bli regnigt även denna söndag, men vad gör man inte för sina barn!! Vem är inte sugen på att plocka på sig en massa regnkläder, gå ut i skogen, titta på en myrstack, prata med Maria nyckelpiga, samla kottar till ekorren och sjunga en sång där vi dessutom måste närma oss varandra, ja vad gör man inte för sina barn?!

Låter jag bitter? Det är jag inte men just nu lite trött då Tion håller på och pucklar på sin storebror med en ljuständare!!!

Det är tur att de är så söta annars hade jag sålt dem på tradera för en krona styck ;)!!

(Småbarns)livet på en pinne and vi löv it!!!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0