Mammasöt, bra eller dåligt!!

En av Kristians yngre kompisar hade beskrivit mig så här för sin tjej, hon är söt, MAMMASÖT, ja inte som en gammal mamma men ja som en söt mamma!

Hur fan ska man ta det?? Vill man vara mammasöt? Visst det är det trevligt att någon tycker att man är söt men hallå, MAMMASÖT!!! Som jag sa till Maria när vi var o fikade förut, vad hade jag vart om jag inte hade haft barn? Fortfarande mammasöt?? Känner att jag hakat upp mig lite på detta!

Nu ska denna mamman kliva in i dushen!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag tycker att du ska se det som ett förstadie till MILF. Bättre nu?

2011-09-03 @ 19:54:17
Postat av: Jessica

Men Samuel då!! Jo men när du säger det så känns det ju lite trevligare :).

2011-09-04 @ 16:11:04
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0