Det är tyst och luktar muffins!

Halloj!

Här är det tyst då båda barnen vilar middag och Kristian har åkt till jobbet. Själv jobbade jag bara till 12.30 idag. Det är bara ljuden utifrån som smiter in genom ytterdörren som står öppen och Melissa Horn på väldigt låg nivå som låter. Det luktar nybakta muffins för jag var tvungen att rädda (bl.a.) hallon ur frysen som troligtvis Kristian eller kanske Tion lämnat öppen igår kväll :-P. Ni kan ju tänka er hur det blev. Får nog ta med mig muffins till jobbet då jag har en straffika att bjuda på (det är någon smart människa som kommit på att man ska bjuda på fika om man får med sig nycklar eller jobbtelefon hem).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0