Promenad

Fylld av energi efter en fika med fina Maria och lunch iform av rester ska jag och T nu bege oss ut på en promenad med Erica och Ella. När vi kommer hem får det nog bli lite styrketräning i form av stenmjölsskyffling så det blir lite ordning och reda ute i trädgården någon gång. Just nu ligger högen på garageuppfarten så att vi måste parkera på gräset, ni kan ju tänka er hur geggigt det är där nu :-(.

Gud vilken härlig känsla det är att vara ledig! När man är mammaledig så njuter man ju inte av det på samma sätt och när man pluggar är man ju ALDRIG ledig.

Nu blir det promenad!

Kram J

Kommentarer
Postat av: HovaElin

Jäklar vad smal du har blivit! En riktig pudding ;) Haha! Bra kämpat! Du inspirerar mig nästan till att ta tag i mig själv!



Kram

2011-03-23 @ 13:37:09
Postat av: Jessica

Tack Elin!!!!!!! Vad söt du är!! Själv tycker jag att du hade VÄLDIGT snygga glasögon!!

2011-03-23 @ 21:10:55
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: HovaElin

Åh, tack! De är nya! :) Vilket onsdagspepp det blev:)

2011-03-23 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0