Vart kommer hon ifrån????

Ibland kommer ett monster på besök här hemma, ett otroligt gapigt, grinigt, tråkigt och surt fruntimmer! En helt fruktansvärt opedagogisk människa som själv beter sig som en obstinat treåring som är övertrött OCH hungrig på samma gång!! Detta monster är JAG och då är jag allt utom en bra mamma!!! Varje gång (allt för ofta) detta monster vart här får jag så oerhört dåligt samvete och vill bara ge mig själv en rak höger så jag skärper till mig. Varför blir det så här???? Jag har två helt underbart, fantastiskt fina barn som jag älskar mer än vad som någonsin kan beskrivas med ord och de förtjänar den bästa mamman på jorden!!

Älskar er mina underbart fina små hjärtan och FÖRLÅT för att jag ibland (allt för ofta) är en barnslig, arg tråkmamma!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0