Tussilago

Herregud vad jag är mör, det är ju banne mig jobbigare att vara ledig än att jobba :-). Denna helgen kan sammanfattas med fullt ös medvetslös och en massa grillat!!! Inatt blev det en spontan övernattning för mig och barnen hemma hos fam Berg-Landqvist efter en trevlig kväll med mat, vin och gött tjöt! K var på handbollsavslutning så när han väl kom hem fick han sova ensam :-).

Dagen har fyllts av knyttarna, grillning, promenad, vårstädning i trädgården och ännu mera grill. Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter så nu ska jag ta mig en dusch och softa i soffan resten av kvällen.

Här kommer i alla fall ett par bilder!


Var tvungen att plocka lite Tussilago på vår promenad idag. VÅÅÅÅR!!


Köpte nya blommor till vardagsrummet!!


De finaste krukorna har K köpt till mig på Ica Kvantum faktiskt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0