Trotsar vädret och bestämmer att det är vår!!

Nu ska jag vara lite wild and crazy och slänga in en dagens :-). Detta bara för att visa min nya våriga blus som jag inviger idag, trots vädret. Den köpte jag för pengar som jag fick av Anna och Nonne i födelsedagspresent.


Blommigt och vårigt, kommer från Cubus.

Nu vaknade Tion just till efter middagsvila men han är trött efter morgonens bad så han verkar vilja somna om här hos mig. Kristian jobbar kväll idag och Melvin är och tittar på tranor med farmor, farfar och Felicia. Han ska sova över hos dem i natt så att han och Felicia kan få leka riktigt mycket nu när hon är här. Jag och Tion ska hem till Erica och Ella och mysa då Per inte är hemma han heller. Det blir mat och ett par glas vitt!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0