Min tisdag!

Ja mycket har det vart!! Morgonpromenad med K och T efter dagislämning, hem och baka och äta lunch innan vi tog med oss T för att gå på utvecklingssamtal på M:s dagis. Där fick vi höra mycket fina saker om vår unge som vi inte hade en aning om <3 och ett par saker som vi redan vet, att han har dåligt tålmod och är bekväm (ok, ok det kommer från mig). När vi som bäst satt där och päste av stolthet kräks T ner hela mig och då menar jag KRÄKS NER HEEEEEEEEELA MIG!!! Jag fick en handuk av söta Annika, traskade hem och tog mig en dusch.

Tion är inte pigg!! Har kräkts massor, har feber och vill inte äta och dricka :-( fy vad det är jobbigt att se honom så här!!! Jag skulle lätt ta över det om jag kunde bara för att han ska slippa!!

När jag kom hem full av kräks så satt Karin och Peter utanför och väntade så efter en dusch blev det fika i trädgården (vågade inte släppa in dem här hemma efter Tions spya så det var ju tur att det var fint väder) med dem, mina grabbar och Eleonor.
Ikväll blev det en promenad i regnet tillsammans med Eleonor och Camilla.

Nu skall jag göra mig en kopp te innan BB börjar!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0