God morgon lediga måndag.

Har startat dagen med en kass sovmorgon, för det första låg K kvar i sängen med två stolliga små morgonpigga troll så länge så jag blev pigg. När jag väl hade somnat om dundrar K:s sökare som han lagt av sig i sovrummet igång trots att han inte har jour grrrrrr!!! När jag väl hade somnat om igen kommer Melvin upp och måste informera mig om att han är kissenödig och går på toa (ja vi har två toaletter men K satt här nere). Toppa detta med att K drar igång dammsugaren och att M springer runt här nere som skjuten ur en kanon så har ni min ljuvliga sovmorgon!!

Nu har vi ätit en sen frukost och ska ge oss ut på en promenad!

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0