Melvin testar!!

Ja han testar väldigt mycket vart gränserna går just nu.

Som en dag när vi kom hem så ville han vara ute och skotta och det var så fint väder så jag hade dörren öppen för att kunna se och höra honom. Hörde hela tiden att han höll på ute på trappan och när jag efter en stund kom ut i hallen låg det en liten fint uppskottad snöhög I HALLEN!!!!!!!!!

Några dagar senare var han väldigt tyst inne i vardagsrummet och när jag kom in så hade han målat med bläckpenna på HELA våran vita snurrfåtölj, PANIK!!!! Han har aldrig målat på något tidigare och jag trodde nog att han var så stor så att man inte behövde gömma pennor men icke sa nicke. Som tur var gick det bort och jag tror att han fattade att han hade gjort fel för han sa förlåt till både mig och K och verkade väldigt ångerfull.

Ja så kan det vara med små troll. Det är tur att han är så söt ;-).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han kommer bli en ny Emil i lönneberga :)

2010-02-28 @ 19:01:58
URL: http://cardellsofia.webblogg.se/
Postat av: Elin

Wilmer har aldrig heller målat på saker, men sen lagom till vi skulle flytta ur radhuset målade han på väggarna i sitt rum där... hua! Då blev vi sååå förbannade, så nu har han inte gjort om det :)

KRAM

2010-02-28 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0