Ny vecka, nytt liv!!

God morgon nya livet!!!

Ja nu när det inte bor en bebis i min mage längre och jag heller inte ammar finns det ju inget som hindrar mig från att ta upp min kamp mot kilona igen. Så jag och K har en liten pakt och ska försöka vara nyttiga tillsammans. Mitt mål är att gå ner minst 18 kg gärna 20. Mitt första delmål är att gå ner 5 kg till midsommar. Det känns rimligt.
Det tar emot väldigt att skriva min startvikt här men jag tänker göra det i alla fall. Vågen visade idag hela 77.9 kg :-(. På måndag blir det invägning igen ;-). 
Startar nya livet med havregrynsgröt till frukost (och efter det ska jag ta med mig Tion och krypa ner i sängen en liten stund för jag sov så dåligt inatt).

Så håll nu alla tummar ni har för mig och mitt nya liv!!!

Kram J

Kommentarer
Postat av: carina

efter sommarn är jag med i kampen också!!:)

2010-04-19 @ 10:08:05
Postat av: Sofia

Jag hejar på dig! Vi kan kämpatillsammans. Har också börjat igen och vill också gå ner -18-20 kg. Så nu är det bara att lägga i en växel och börja. Heja Heja!

2010-04-19 @ 16:40:29
URL: http://sofiaakcardell.blogg.se/
Postat av: Camilla

HÄRLIGT! När jag startade i somras vägde jag 80 kg och nu har jag hamnat på 70. Jag har 6 kg till jag gärna vill bli av med, men 3 kg är nästa delmål som gärna får uppnås innan midsommar. =)

Lycka till nu vännen! Vi får hjälpas åt!

2010-04-19 @ 21:36:36
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Angelicah

du är tuff du! jag vill gärna promenixa mer med dig..för även om jag är smal..så har jag noll kondis..upp för trappan och jag får ta mig på knäna..fyy säger lars

2010-04-19 @ 22:32:20
URL: http://angelicah.bloggspace.se
Postat av: HovaElin

Hej!

Började i vintras då jag vägde hela 86 kg... Nu är jag nere i 78, men vill ner till 70 kg tänkte jag...

Det är inte lätt, men den här gången känner jag mig motiverad! Jag vill kunna/orka leka med mina barn och så...

Lycka till gumman!

KRAM ELIN

2010-04-19 @ 22:32:22
Postat av: Ellie

Jag tycker inte att 77kg är ngt att skämmas för gumman! Själv väger jag goa 73kg =) Men om du kan få tummen ur, så ska jag kunna det med!

Vi satsar på beach 2011 va?

Puss

2010-04-24 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0