Vem trodde att jag hade en massa krull!!

När jag hade vart och tränat sket jag i att göra ordning mig i håret och nu är det en massa lockar. Det trodde jag aldrig. Men det är nog att det är så sjukt kort så att det orkar locka upp sig. K blev lite paff :-). Kanske ska strunta i att göra mig iordning i håret lite oftare.
Har nyss kommit hem från Landqvist-Berg där det bjöds på smaskig mat och kaka. Jag och Carian tog med oss våra stavar ut på en runda men det var inte så skönt ute kan jag inte påstå. Vi pratade lite om att vi skulla åka på en Ålandskryssning, får se om vi lyckas få till det.

Var ute på Kyssjohanna och tittade förut och hittade en hel del fint. Här är något utav det jag skulle vilja ha.

 
Det här underbart söta halsbandet med nalle i hjärta kommer från Boudoir och kostar bara 3995 kr  ;-) (helt täckt med swarowskikristaller) så fiint!


   
Detta fina armband och halsband kommer från Disney Couture ME LIKE!!!

ME LIKE MILAJKI

 
Nice!!

    
I det fina hjärtat skulle jag sätta min lille eller store prins och halsbandet med rosen är helt underbart.

 
Så sött!!

Har gillat Milajkis fina, speciella smycken sedan jag såg dem för första gången men äger inte ett enda :-(. Synd att min födelsedag redan varit.

      
Snygga örhängen från Melody Ehsani. Q-Pot's fina cherry örhängen är det jag allra helst vill ha. Kan bli mina om någon skänker mig 2000 kr (säljs i enpack för 995 kr men jag vill ha två)

   
Åååå jag dör, så fiint. Kommer från Servane Gaxotte

 
  
Snyggt från Timi

Snälla Mariestads kommun ge mig mera löööön!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0