Tack för ikväll tjejer.

Ikväll har jag vart och tränat och det blev Afro Power Dance idag. Ikväll har jag haft besök av Erica och Karin. Vi har tittat på två avsnitt av Gossip Girl från december och ätit snask (fy på mig). Det var längesedan vi sågs så det var mysigt.
Kristian har snart gjort två utav tre veckor utav sin semester och han har verkligen legat i här hemma. Toaletten på övervåningen är färdig (kanske kan lägga ut lite före och efter bilder imorgon) och nu är det inte mycket kvar att göra i tvättstugan heller. Bara mattan som ska läggas in och det kan vi ju inte göra själva. Det blir nog snart gjort tror jag.
Nu ska jag krypa i säng, dit har jag längtat hela kvällen. Måste ju bara skryta om min trevliga lön :-) den var dubbelt så stor som den brukar vara om jag säger det så. Happy, Happy, Happy!! Men det finns många hål att stoppa dom i, tro mig.
God natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0