God morgon lediga tisdag!

Ledig idag = helt underbart men vi får nog stanna hemma idag också för Melvin är fortfarande förkyld och jag vill att han ska va frisk till på måndag när det blir DAGIS. Just nu tittar vi på barnprogram och ska ta och äta lite frukost. Kristian jobbar lite idag men bara till 12.00 eller något sådant. Min mage känns fortfarande lite mysko :-(
Blev så sjukt sugen på korvstroganoff när jag var inne och läste Stina-Lee:s blogg. Så det får det nog bli idag. Stina-Lee är förövrigt en riktigkt härlig tjej tycker jag det verkar som. Hennes blogg är ingen modeblogg som alla andra även om den rymmer mycket mode. Den är så mycket mer. Härlig ironi, sjuk humor, mode och en massa annat kul rymmer denna lilla otroligt snygga människa. Ja e inte bitter :-).

Nu ringde Kristian och ville ha kokt korv med mos när han kom hem, hur kul lät det eller???
Nu ska jag och Melvin äta frukost men han är nog fortfarande mätt efter morgonvälingen :-).

Ha en bra dag alla lediga människor!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0