Brrrr

Måste bara börja med att säga att jag älskar den nya Edet reklamen där man bara ser typ 700 olika par ben som sitter på toa (om ni fattar vad jag menar) jag blir så sjukt glad av den.

Har vart ute på en rask promenad i en timma i kylan, känner inte mina lår om jag säger det så men skönt var det i alla fall. Bara jag och min Ipod det hör inte till vardagen vill jag lova. Jag tror inte riktigt att jag fattat att det är 14- ute för jag hade bara leggings på mig.
Tycker att jag mår lite illa hela tiden men jag kanske bara inbillar mig bara för att jag vet att det finns en viss risk, hoppas, hoppas, hoppas att det bara är inbillning för någon vinterkräksjuka vill jag inte ha.

Lyssnade på Amanda Jenssen när jag var ute och gick och jag ääääälskar For The Sun! Den är helt underbar, fast det är ju i och för sig hela hon tycker jag. Vilken utstrålning människan har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0