Är det min tur nu :-(

Vaknade med lite ont i magen och lite illamående idag inget har hänt än men jag är rädd att Kristian kanske har smittat mig :-(. Skulle ha jobbat 13-16 idag men jag ringde och sa att jag inte kunde för jag vill verkligen inte smitta ner någon allra minst någon vårdtagare så det är lika bra att ta det säkra före det osäkra. Nu är jag ledig till Tordag kväll så jag har ju gott om tid att bli frisk på om det nu är något. Just nu ligger vi i sofforna alla tre.


Så här ligger mina grabbar nu.

Vi tittar på någon lite smårolig serie men Kristian kom med den strålande iden att vi ska vi ska se på Sex And The City - The Movie :-). Ibland är han bra smart!
Dom ringde från Melvins dagis förut och på Måndag 10.00 sätter vi igång med inskolningen. Det ska bli både roligt och jobbigt (för mig). Kommer kännas lite jobbigt att inte ha full koll på honom längre :-(.
Nu kör dom Edet reklamen igen :-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0