Sleepoverparty :-)

Den här helgen har gått helt i mys!! Natten mellan lördag och söndag hade vi sleepoverparty hemma hos Erica nu när Per var i Liverpool. Det var jag, Karin, Erica och Carina (som var tvungen att åka hem till sin grabbar framåt 11 snåret). Det var riktigt, riktigt mysigt. Åt massa gott och drack alkoholfria drinkar med tanke på Ericas tillstånd :-).


Fylld kycklingfile´ med mozarella och pesto, klyftpotatis, tzatziki och tomat/avokado sallad. Det var mumma vill jag lova.






Mmmmmmm!!!


Karin


Carina och Erica

Vi hade en riktig myskväll i myskläder :-). Vi spelade Buzz och pratade strunt hela kvällen. När klockan blev ungefär halv ett (tror jag) Kröp vi ner i Erica och Pers säng alla tre och sov gott (förutom att det var någon av oss som drog timmerstockar, nämner inget namn) till Kristian ringde kl 10.00. Låg kvar i sängen och myste och pratade en stund innan vi åt mysfrukost ihop.

  
Mysfrukost, Erica har så fina temuggar!!!

Tack för en mysig kväll/natt/morgon tjejer. Tror att Per få åka bort snart igen ;-).

Kram / J


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det var verkligen mys! men hur fan ser jag ut på korten. uuh. Pöss på dej från den icke snarkande =)

2009-02-23 @ 14:09:53
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-02-23 @ 14:11:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0