Pulka

Här sitter jag och slappar och Melvin tar en nap han är inte riktigt van vid att gå upp kl 6.00 som han var tvungen att göra idag. När jag slutade jobba kl 13.00 traskade jag till dagis och hämtade Melvin och när vi kom hem drog jag honom en sväng i pulkan. Han bara satt som ett litet jus och tittade sig omkring :-) och tokmyste. När vi kom hem åt jag sen lunch för han hade ju ätit på dagis. Tack Mariestads kommun för att ni ger min son lite fisk för det får han ju inte hemma och han ÄÄÄÄLSKAR det. Så väl hemma åt han mellis, smörgås och yoghurt mixat med hallon *MUMMA*!!!!




Min älskade lille skrutt med grönsnor och hallonklet runt munnen :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötast i heeela världen!!!

2009-02-10 @ 19:22:41
Postat av: Camilla

Vad bra att det var fisk igår. =) Vi skall äta på dagis idag och jag har varit orolig för att det ska vara fisk. =) Nä, nu ska vi äta frukost och sedan traska till dagis. Får ta och ses nån dag, så killarna får bus. Är så nyfiken hur ni har det hemma nu. =) kram kram

2009-02-11 @ 08:22:45
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0