Muffinsformar som gör mig glad.

Natten har vart ganska lugn, Melvin vaknade när jag gick och la mig och efter det sov han inne hos oss men han sov ganska gott för han snurrade inte runt så som han har gjort. Idag är han feberfri :-) men har hela munnen full med blåsor :-( höstblåsor kallade dom det när Kristian ringde till sjukvårdsrådgivningen. Det ser ut att göra sååå ont. Det värsta är att han inte vill dricka något. Suck!!!

Vi åkte ut en sväng för jag var tvungen att åka ut till Netto för dom hade så fina muffinsformar med i reklamen, så det blev det och Hello Kitty servetter :-) och tulpaner. Nu ska jag laga ärtsoppa och plantera om mina fina rosa pelargoner och klippa ner dom. Får se om jag kan rädda dom. Det var så skit att kvällen innan första snön kom tänkte jag att imorgon är det nog dax att plocka in dom och på morgonen när jag kom ut var dom helt översnöade :-(. Dom var sååå fina. Jag älskar dom rosa Mårbacka pelargonerna. Jag tror att jag börjar bli vuxen för förr så var pelargoner dom fulaste blommorna jag visste men nu älskar jag dom men det är bara dom ljusrosa och vita som faller mig i smaken.
Jag känner mig som en gammal gumma som ska äta ärtor med fläsk till lunch och plantera om mina pelargoner :-) tur att jag väger upp det med mina servetter :-)

     

Ha en bra eftermiddag och ät många semlor.

Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0