Mätt och belåten.

Ligger i soffan med magen full med mat. Idag blev det pannbiff med ädelostsås och potatis.
Detta fick jag med mig hem från Bokia,


Två böcker av Sophie Kinsella, en av Håkan Nesser  och en av Denise Rudberg.

Det var dåligt med böcker som passade Melvins ålder annars hade jag tänkt att han skulle få han också men det får bli en annan gång och Kristian läser inte böcker så han får va utan. Jag har försökt övertala honom att läsa Steig Larssons böcker men han värgrar.


Pannbiff är smaskig husman tycker jag.

Nu tror jag att jag ska ta och vila middag en stund nu när Melvin sover. Ikväll ska jag jobba men bara 18-22. lite lagom :-). Imorgon blir det värre för då jobbar jag 7.00-19.00 och när jag slutar ska jag åka till farmor.


Jag längtar efter våren!!!

Kram/ J

Kommentarer
Postat av: erica

Åh det är bra böcker du har valt. Imorgon blir det en heldag på slussen. Varför ska Melvin vara sjuk för??!! Grr. Puss på er

2009-02-25 @ 16:26:14
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Maria

Den där håkan nesserboken är jättebra läste nyss den!

2009-02-25 @ 19:26:06
Postat av: Camilla

Jag älskar Denis Rudbergs böcker. Jag har bara Åse kvar att läsa. Ska nog gå förbi bokrean i eftermiddag innan jag hämtar Noah på dagis.

Maten såg ju inte heller helt fel ut. Är så sugen på allt just nu. Har börjat få tillbaka matlusten efter maginfluensan. Hoppas att ni mår bra! kram kram

2009-02-26 @ 11:01:47
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0