Jobb :-(

Är det någon gång som man har lust att gå till jobbet?? Inte jag ialla fall, kanske betyder att det är dax att fundera på vad man vill göra i stället.
Jag, M och mamma har vart i stan och köpt födelsedagspresent till pappa och jag köpte en till min syster också som fyller 20 år den 24/2. Stora tjejen som snart flyttar till egen lägenhet.
Väl hemma åt jag och M hemmalagad pasta Carbonara vilket är riktigt smaskens tycker han och jag. Nu ligger han och vilar men det är snart dax att väcka honom så han får i sig lite mellis innan han ska till dagis. Blir en tokig tid på dagis idag 15.15-17.45 men så blir det när man jobbar som vi gör. Synd bara att han blir enda barnet där :-(.
Ha en bra kväll

Kram/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0