H&M Shopping

Har äntligen hunnit kolla in H&Ms vårmode and i like it. Hittade en hel del som jag tror att jag ska ta och kanppa hem. Kanske inte allt men något utav det.

   
Den rosa koftan och fina linnet kommer jag definitivt köpa. Har koftan i svart och den är bra.

    
Ni som känner mig vet att jag är svag för Betty Boop och Hello Kitty så den här fin pj:n skulle jag vilja ha och fina underkläder kan man ju inte få för mycket av. ROSA!!!!!

        


 

Skor kan man ju inte heller få fär mycket av :-) (eller hur Kristian) och dom korallfärgade pumpsen står långt upp på min lista. Älskar korall på sommaren!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Ååh vad fina kläder! Jag gillade allt. Ja korall är verkligen super. Puss

2009-02-10 @ 22:09:24
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0