H&M Home

Jag älskar H&M Homes sortiment. Finns hur mycket snyggt som helst. Inte nog med att varorna är snygga, katalogen blir man ju superglad av. Här kommer några av mina favoriter.

Kuddar:

        
Dom här kuddarna tycker jag är skitsnygga och några av dom skulle mucket väl kunna få bo i min soffa.

    
100 % Pure Love kudden är läcker men passar inte riktigt in här hemma, men snygg är den. Den fina golvkudden skulle jag klart kunna leva med.

Köket:

     
Kökshanduken med kundvagnen är jag ganska säker på att den ska knappas hem, även tabletterna.

Sovrummet:

        
Fina sängkläder kan man nog inte få för mycket av. Tvättpåsen skulle passa bra i vårt sovrum.

Badrummet:

          
Älskar vita handukar och badlakan och den lilla badrumsmattan skulle bli bra uppe på lilla toaletten.

God Natt och Kram / J

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag trodde på fullaste allvar att du skulle köpa en kundvagn. Jag tänkte, "va fan ska hon med en kundvagn til hemma?" "Hämta mat från kylen och köra till bänken eller?" Men jag såg sen att det var en handduk med ett tryck på. Fan ibland kommer ju huvudet 1 km efter. Lite kul iaf. Haha. Puss på dig.

2009-02-26 @ 20:10:54
Postat av: Jessica

Ha, ha, ha!! Du är ju bara för underbar Karin!! Puss på dig

2009-02-26 @ 22:04:49
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0