Halv åtta hos mig

ligger jag i soffan och tittar på just nu med en pytteliten godisskål. Lite småmysigt tvprogram om jag får säga vad jag tycker. Guud vad jag är trött.
Igår fyllde min lillebror 22 år så vi var där och firade honom på kvällen så här kommer lite bilder av detta.


Pappa, Leif och farmor.


"Andreas Erica"  och hennes mamma och pappa.


Mamma, Andreas, Melvin, Kristian och Erica.

Nu ska jag titta på du är vad du äter. Det passar ju bra ihop med min skål med godis :-)
Ha en skön kväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu är det bättre. Har nog blivit lite väl känslig när det kommer till förlite sömn. Dessutom så fick jag reda på att Kippan var med i en bilolycka igår kväll precis innan jag och Noah skulle gå till dagis och självklart utlöste det mycket tårar och tankar tillbaka på Kippans pappa. Men som tur klarade sig Kippan oskadd, "bara" ont i bröstet och i nacken. Men det var nog ingenting trodde de, utan att det är väl som ett stor blåmärke. Värre var det för de i den andra bilen. Vet dock inte hur det har gått mer än det de sagt på radion, där en hade livshotande skador och fått opereras, men var stabil nu. Så nu skall jag försöka sova lite, så jag orkar med dagis imorgon. =) Skall Melvin till dagis imorgon? kram kram

2009-02-05 @ 21:21:32
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0