God Morgon Onsdag!!

Har börjat dagen med att lämna Melvin på dagis, det känns lite konstigt att lämna honom på dagis när jag är ledig men jag kan ju förstå varför för annars skulle han ju vara så sällan på dagis att han aldrig skulle bli van vid det (eftersom jag och Kristian jobbar så oregelbundet så någon av oss nästan alltid är ledig). Därför får han gå 15 timmar i veckan även om vi är lediga. Tog en promenad på vägen hem och har just ätit frukost så nu ska jag ta och städa hela huset (då blir en viss K väldigt glad).
Ska bara ta och visa lite bilder från i helgen.
Jag och Kristian tog en liten minitripp till Örebro för att fira att vi har vart ihop i 8 år (igår för att vara lite petig). Vi hade två jättemysiga dagar ihop. Vi tog in på vårt älsklingshotell, Clarion Hotel Örebro (rekomenderas starkt). Där bodde vi för flera år sedan men då var det ett Radisson sas hotell men det var sig likt.



     


Vårt mysiga hotellrum.

När vi hade lämnat av våra väskor på hotellet gjorde vi stan och det blev en hel del shopping. Väl tillbaka på hotellet gick vi upp till relaxavdelningen och badade bubbelpool och bastade.
På kvällen gick vi ut och åt och vi valde samma resturang som vi åt på i somras, Jensen's Bofhus (kan jag också varmt rekomendera) och åt trerätters.



      
Min smaskiga mat.



Hemma på hotellet igen drack vi skumpa i vår egna jacuzzi (hur det nu stavas). Dagen efter bjöd oss på en smarrig frukostbuffe sedan tog vi god tid på oss och badade och gjorde oss iordning innan vi åkte en sväng till IKEA och Marieberg.
Tack Min älskade K för en helt underbar helg. Jag älskar dig av hela mit hjärta.

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söta ni är ;)

2009-02-04 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0