God morgon, huvudvärk!

Bläääääääääää hur skit är det inte att vakna med huvudvärk. Då är det riktigt svårt att bli av med den. Ligger här i soffan med en kurrande mage. Kristian ska åka till Bodaborg :-) med sin kompisar för att fira att han ska operera knät imorgon typ :-). Jag har hunnit bädda sängarna och sortera all tvätt och kör första maskinen för idag, tar aldrig slut. Tror att jag ska ta mig en macka med ädelost för att bli lite glad. Det blir man glad av!! Annars ska jag och Melvin traska ner till stan för att köpa några smaskiga bakverk att bjuda maria på när hon slutar jobba för hon har ju hunnit fylla 24 år.
Ikväll ska vi fira min pappa.

Grattis på 47 37 årsdagen ;-) pappa, morfar, Eine önskar Jessica, Kristian och Melvin.

Kram / J

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Jessica sötnos vilken underbar tjej du är som fixar ihop ett mini kalas för mig med tårta o allt.

pöss på dig

2009-02-12 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0