Give me bebis någon NUUUUUU!

Har just vart inne på Prinsessans blogg och tittat på bilderna av det lilla underverket. Ååå jag blir aldeles varm i hela kroppen. Vad underbart det är med barn. Jag längtar sååååå tills det är min tur igen men vi tänker vänta ett tag och ägna oss åt det älskade barn vi har. Tänker istället vänta och längta efter Erica och Pers lilla knytte som ligger på jäsning.

Har ganska nyss kommit hem efter en helveteskväll på jobbet, körigt värre om jag säger det så. Så nu sitter jag och belönar mig med ostbågar med chilismak, riktigt goda!!
Snart blir det sängen för imorgon ska jag jobba 7.00-16.00 och på kvällen blir det kalas i Äskekärr.

Kram och god natt

Kommentarer
Postat av: Erica

Puss!

2009-02-06 @ 23:08:35
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Erica

Heej! Jaså gör hon det! Kanske lägger upp nån da ;) Ikväll är det GOSSIP!!!!

2009-02-08 @ 13:08:19
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0